نمونه کامل وکالت مشارکت در ساخت + فایل Word و PDF

تاریخ انتشار: 1400/04/09

تعداد بازدید 3689

مالک برای پیگیری و انجام امور اداری باید یک وکالت‌نامه به سازنده بدهد. این وکالت‌نامه با نام وکالت مشارکت در ساخت شناخته می‌شود و در این مقاله یک نمونه از متن این آن را بررسی می‌کنیم و در انتها هم می‌توانید فایل PDF و Word وکالت نامه را دانلود کنید.

فایل نمونه وکالت مشارکت در ساخت

این فایل را می‌توانید از به صورت فایل PDF و Word دانلود کنید. در ادامه به توضیح وکالت مشارکت در ساخت می‌پردازیم.

فایل Word نمونه وکالت مشارکت در ساخت

نمونه وکالت مشارکت در ساخت

در صورتی که با مشکل روبه‌رو شدید، می توانید به پشتیبانی باتیس در واتس اپ یا تلگرام پیام دهید.

فایل PDF نمونه وکالت مشارکت در ساخت

نمونه وکالت مشارکت در ساخت

چرا برای مشارکت وکالت نامه لازم است؟

برای ساخت و تکمیل بنا، نیاز به یکسری مجوزها و پیگیری‌ها در سازمان‌های مختلف وجود دارد. سازنده باید از طرف مالک یک وکالت‌نامه داشته باشد، تا فعالیت‌های مربوط به ساخت را بتواند پیگیری کند. در این متن بهتر است ادارات مهم و کلیدی که مرتبط با ساخت و ساز است ذکر شود. در این نمونه هم مهمترین ارگان‌ها و سازمان‌ها آورده شده است.

وبینار مشارکت در ساخت

جهت صدور پروانه ساختمانی، تخریب و نوسازی، تعمیر، تغییر نقشه و اخذ آنها از شهرداری و سایر ادارات و مراجع مربوطه نیاز به این وکالت‌نامه است. 

در مورد اینکه آیا زمین شما مناسب برای مشارکت در ساخت است یا خیر مقاله‌ی دیگری نوشته‌ایم که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

وکالت نامه را حتما بخوانید و مشاوره بگیرید.

نمونه وکالت مشارکت در ساخت

معمولا متون وکالت نامه مشارکت در ساخت تفاوتی با هم ندارند، اما بهتر است این متن را بخوانید. ممکن است در آن مواردی گنجانده شود که لازم نباشد یا در ادامه کار شما را با مشکل روبه رو کند. باید آن را مطالعه کنید و در صورت لزوم با یک مشاور حقوقی مشورت کنید. برای مشورت در این حوزه می‌توانید با گروه ساختمانی باتیس تماس بگیرید یا فرم زیر را برای برقراری تماس متخصصان باتیس با شما پر کنید.

همانطور که در گذشته هم گفته شد، قرارداد مشارکت در ساخت یکی از قراردادهای مهم برای مالکین و سازندگان است. به همین جهت حضور مشاور در کنار مالکین به دلیل عدم تسلط مالکین از روند دقیق مشارکت در ساخت می‌تواند بسیار مفید باشد و جلوی ضرر و زیان احتمالی یا کاهش سود طرفین را بگیرد. مشارکت در ساخت نیاز به مشاوره فنی، حقوقی و مالی و اقتصادی دارد. متخصصین گروه ساختمانی باتیس، در تمامی حوزه‌های مشارکت، به مالکین و سازندگان در رسیدن به یک پروژه موفق، سودده و مطمئن کمک می‌کنند.

ثبت نام مشاوره
مشارکت در ساخت
رایگان

ثبت نام

ثبت نام مشاوره
مشارکت در ساخت
رایگان

ثبت نام

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

مهمترین نکات زمان بندی مشارکت در ساخت + فایل نمونه (PDF)

اگر در قرارداد مشارکت در ساخت برنامه زمانبندی نداشته باشید، تا پایان قرارداد نمی‌توانید هیچ ادعایی بابت تاخیر در اجرای پروژه داشته باشید. در این مقاله به ...

تاریخ انتشار: 1400/04/09

تعداد بازدید 2564

مشاوره و راهنمایی تخصصی مشارکت در ساخت + نمونه مشکلات نبود مشاور

اگر می‌خواهید سود بیشتر و بی‌دردسرتری از مشارکت در ساخت به دست بیاورید، حتما نیاز به مشاوره تخصصی دارید. این موضوع شاید شما را متعجب کند، اما اگر بدانید ک ...

تاریخ انتشار: 1400/04/09

تعداد بازدید 531

انواع قراردادهای حرفه‌ای مشارکت در ساخت

قراردادهای مشارکت در ساخت انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید این کار را به روش‌های مختلفی انجام دهید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا راه‌های موجود برای ...

تاریخ انتشار: 1400/04/09

تعداد بازدید 651